ורד בוקעי הנקה › פורומים › פורום תלמידות › #407 19/05 › מענה ל־#407 19/05
מאי 19, 2026 בשעה 4:51 pm
#18040
אורח
לא אמרתי לה כלום לגבי הפטמות סיליקון כי לא היו לי. כותבת את זה כאן כי רוצה לדעת מה את חושבת על זה.
היא אמרה לי שהיא יודעת לשאוב, שבית חולים היא שאבה עם המדלה סימפוני ושהיא מרגישה סבבה עם השאיבות. הזמנתי אותה לחדר משאבות, היא אמרה לי שהיא מצטרפת לשם עוד כמה דקות ובסוף לא הגיעה.