ורד בוקעי הנקה › פורומים › פורום תלמידות › #410 19/05 › מענה ל־#410 19/05
מאי 19, 2026 בשעה 4:53 pm
#18041
אורח
עגולה ממש
גם שאלתי אותה אם יצא לה להסתכל על איך הפטמה יוצאת והיא אמרה לי שבהתחלה שכאבה לה x100 כן יצאה כמו ליפסטיק אבל עכשיו כבר לא