ורד בוקעי הנקה › פורומים › פורום תלמידות › חדר 434
- This topic has 2 תגובות, משתתף 1, and was last updated לפני 10 חודשים by
ריסה ואפרת.
-
מאתתגובות
-
-
ריסה ואפרת
אורחאמא בת 36
לידה 7
בת בת 3 ימים
שבוע לידה 39+3
משקל לידה 3435
משקל שחרור 3440
משקל נוכחי 3180
הלידה עבור מהר וטוב והניקה בחדר הנקה.
החיתולים טובים.
היא פנתה עלינו בגלל שיש לה פצעים שכואב לה, ובגלל שבצד שמאל הפיטמה שתוחה והיא לא יכולה לחבר לשד הזה. ראשון הניקה מצד ימין ועשינו את החיבור יותר עמוק וזה עזר לה אבל עדין כואב קצת. הפיתמה יצא כמעת עיגול אבל היה מעוכה קצת אז ניסינו שוב לעשות את זה עוד יותר עמוק. בשקילת ניסיון היא מעבירה 20. היא לא הצלחת לינוק מצד השני ששתוחה כי היא ממש יושנת וכל מה שעשינו זה לא עזר להעיר אותו. אמרתי לאמא עם היא התעוררה בקרוב תתן לה עוד לאכל כי היא צריכה עוד.
שמנו לה למעקב למחר ל2 סיבות. 1 רוצים לראות שהיא מעבירה יותר מחר, וחלב רק התחיל היום אז אני חושבת שנראה שיפור. ושני לבדוק עם יכולים לחבר בצד השתוח. עם לא הצליח יכולים לנסות עם פטמות סיליקון מחר עם זהר לראות עם זה עובד טוב. היא אמרה ששער הילדים ינקו אבל הם הצליחו לחבר גם לצד השטוח.
אמרתי לה שבשביל עכשיו בגלל שהיא לא מחבר לשד השמאל ואין גירוי לשד היא צריכה לשאוב בצד שמאל כל זמן שהיא מניקה בצד ימין. -
ורד בוקעי
מנהל בפורוםמשהו לא מסתדר לי עם המשקלים.
מה לגבי יציאות? -
ריסה ואפרת
אורחאת צודקת, למה ה3 ירד כל כך…. היציאות ממש תקינות אפילו החלפנו קקי גדול באמצע הפגישה.
-
-
מאתתגובות