כנס סרטן שד והנקה

ראשי » כנסים » כנס סרטן שד והנקה

[fullwidth background_color="" background_image="" background_parallax="none" enable_mobile="no" parallax_speed="0.3" background_repeat="no-repeat" background_position="left top" video_url="" video_aspect_ratio="16:9" video_webm="" video_mp4="" video_ogv="" video_preview_image="" overlay_color="" overlay_opacity="0.5" video_mute="yes" video_loop="yes" fade="no" border_size="0px" border_color="" border_style="" padding_top="20" padding_bottom="20" padding_left="0" padding_right="0" hundred_percent="no" equal_height_columns="no" hide_on_mobile="no" menu_anchor="" class="" id=""][three_fourth last="no" spacing="yes" center_content="no" hide_on_mobile="no" background_color="" background_image="" background_repeat="no-repeat" background_position="left top" border_position="all" border_size="0px" border_color="" border_style="" padding="" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="" animation_speed="0.1" class="" id=""][fusion_text]סדר יום:
כנס החורף של נשות המקצוע בתחום ההנקה יתקיים ב6.2.14

8:30-9:15 רישום, קבלת פנים וארוחת בוקר
9:15-9:30 דברי פתיחה
9:30-11:00 התנהלות מקצועית ואתיקה – דר דינה צימרמן. רופאת ילדים ויועצת הנקה מוסמכת IBCLC
11:00-11:30 הפסקת קפה
11:30-13:00 בריאות השד וסרטן שד בכלל ובהנקה בפרט – דר נועה לוי בנדט
13:00-13:45 ארוחת צהרים
13:45-15:00 סיפורה האישי של קירה דורון מתמודדת עם סרטן שד גרורתי שלא נתגלה בזמן ההנקה

קירה הגיעה לכנס מבית החולים שם היא עברה עוד טיפול.Screen Shot 2015-08-16 at 20.13.19
קירה הרגישה גוש בשד כשהניקה את התינוק שלה. היא הלכה לרופא והוא טען שזו צינורית סתומה ושתשאב. היא שאבה וזה לא עבר אז הוא ביקש שתחזור אליו לכשתסיים להיניק.
אחרי שסיימה להיניק ( לאחר שנתיים וחצי) הגיעה לרופא שוב ואובחנה כחולה בסרטן שד דרגה 4. גרורות בכל הגוף
קירה נלחמה כמו לביאה על הזכות לחיות ולהגיע לבת מצווה של הבת שלה והיא הצליחה בזה.
ב6.2.14 קירה ישבה על הבמה וסיפרה, בהרבה הומור שחור, את הסיפור שלה. ואני מצאתי את עצמי מחלקת טישו בקהל. לא נשארה עין יבשה באולם.
בספטמבר 2014 המחלה הכריעה את קירה.
קירה השאירה לנו, נשות המקצוע בתחום ההנקה, צוואה.
בכל הרצאה שאני מעבירה אני מלמדת ומספרת את הסיפור החשוב שלה. בכל הכנה לבחינה שאני מכינה כשישנה תחנה עם הסיפור שלה ותמיד הנבחנת ( היועצת לעתיד)"מצילה" את ה"אימא" בהדמיה, אני שמחה שסיפור קירה לא יקרה שוב- אמן.
לו רק קירה היתה מגיעה לאחת מאיתנו.
אבל הצוואה היא חשובה. כל גוש הינו חשוד עד שלא יוכח אחרת
יהי זכרך ברוך אישה יקרה ותודה על המידע החשוב שהעברת לנו

[/fusion_text][/three_fourth][one_fourth last="yes" spacing="yes" center_content="no" hide_on_mobile="no" background_color="" background_image="" background_repeat="no-repeat" background_position="left top" border_position="all" border_size="0px" border_color="" border_style="" padding="" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="" animation_speed="0.1" class="" id=""][fusion_text]

[/fusion_text][/one_fourth][/fullwidth]

שתפי את המאמר